2 sep. 2012

På återseende!

Hej

jag vet att jag har varit så otroligt dålig på att uppdatera på senaste tiden.
men jag har faktiskt inte så mycket att skriva om, allt rulla på! självklart händer det en hel del.. små förändringar i vardagen.. men det är inget som jag vill nämna. Tror jag har blivit lite för privat för att kunna skriva en intressant blogg?

de intressantaste bloggarna är ändå dom där skribenten lämnar ut rätt mycket av sig själv.

har ingen riktig skrivarglöd just nu. längtar bara efter min resa i vinter, 2 v i filippinerna då jag får träffa min pappa.
längtar till nästa sommar då jag antagligen blir borta hela sommaren för att resa runt i världen.
vill bara komma bort lite. trött på Uppsala!

men ja, håll utkik här, kanske börjar uppdatera igen?

men annars så finns jag ju på instagram:
RAISABAISA

uppdaterar där hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar